Vedení společnosti vyhlašuje následující Politiku kvality:
Stabilita procesů
- Stabilitu úrovně našich poskytovaných služeb zabezpečíme důsledným respektováním platných metodických postupů a jejich průběžným zkvalitňováním tak, aby byl minimalizován vznik neshodných procesů.
Spokojenost zákazníků
- Zabezpečíme stoupající úroveň poskytovaných služeb pro zákazníka, rozšíření nabízených služeb v oblasti REHABILITACE a REGENERACE.
- Pro každého pacienta vytváříme individuální program, který má vést k postupnému zlepšení jeho celkového stavu, výkonnosti a zlepšení kvality života.
- Důležitou součástí rehabilitační péče je prevence, která vede k udržování výkonnosti a zlepšování kvality života.
- Využívat techniky a opatření, jejichž cílem je co nejrychlejší a nejšetrnější obnova fyziologických funkcí a vytvoření nejvýhodnějších podmínek pro návrat do původního stavu fyzické a psychické výkonnosti.
- Centrum léčebné rehabilitace je největším poskytovatelem ambulantní rehabilitační péče na území města Brna a okolí.
Rozvoj vlastních pracovníků
- Plánovitě zajišťujeme a podporujeme vzdělávání všech svých zaměstnanců - ať již formou seminářů a kurzů zabezpečovaných odbornými společnostmi či interní vzdělávaní.
- Rozvoj podpory jazykového vzdělávání.
- Od pracovníků očekáváme nejen maximální respektování zavedení metodiky práce, ale i zapojení do neustálého zlepšování kvality činnosti společnosti.
Zlepšování systému managementu kvality
- Norma ČSN EN ISO 9001:2009 je pro nás základem systémové práce a její naplnění pro nás představuje standardní úroveň.
- Postupně si vytvoříme metodiku týmové práce, jejímž cílem je překračování požadavků zavedené normy ČSN EN ISO 9001:2009.
Spolupráce s dodavateli
- Společnost musí minimalizovat riziko závislosti na dodavatelích navazováním obchodních vztahů s alternativními dodavateli tak, aby případný výpadek kteréhokoli dodavatele neovlivnil a nepoškodil poskytování našich služeb.
Závazek vedení
- Vedení společnosti se zavazuje k efektivnímu systému řízení jakosti, k zajišťování přiměřených zdrojů a zabezpečení trvalého zlepšování.
- Vedení společnosti vytvoří podmínky pro průběžné sledování a vyhodnocování v poskytování služeb v oblasti REHABILITACE A REGENERACE dle jednotlivých provozů a poboček. Nedílnou součástí vyhodnocování budou náklady na odstranění neshodných procesů.
Ing. Petr Toufar
jednatel společnosti